Sidor

fredag 17 oktober 2008

Alla flyttade eller tingade

Alla ungarna har nu antingen flyttat eller väntar på sina nya ägare.
The kittens are sold!

Vi har tagit hem donnan till oss. Vi letade ju efter fodervärd, men.. Jag tror kanske att vi inte gör det längre. Den här pigga och luriga krabaten får nog stanna kvar här hos oss som det ser ut.


När hon far fram är det som om det vore fyra kattungar i huset och inte bara en ensam. Dessutom är hon väldigt sällskaplig och pratsam. 

Ni som har haft nöjet att träffa någon av Mollys andra ungar ur tidigare kullar känner nog igen det typiska kännetecknet för ett Molly-barn; inga morrhår! Det är bara lite stubb på utväxt på noskuddarna. :-)


5 kommentarer:

Anonym sa...

helt underbar är hon!
hade det inte varit så att jag har en foderkatt redan samt att jag vill behålla en hona från sweetie sen hade jag skrivit upp mig på intresserad listan :D helt ljuvlig!

Anonym sa...

Åh vad roligt om hon blir kvar hemma hos er Donnan, hon är alldeles alldeles underbar!

Men som sagt de har bra fart under tassarna de här Mollykottbarnen :D

/Lillemor

Anonym sa...

Vad kul att alla har hittat ett hem. Också kul att ni behåller en så klart, det är vad jag själv drömmer om att få göra efter Lalaith en dag. Ser fram emot att få se donnan på utställning då!

Ulrika sa...

Hon är så fin donnan! :-) Ska bli kul att få se henne i verkligheten! Och ja, det där med morrhåren känner vi igen! ;-)

Anonym sa...

Jag känner inte igen .. mina mollybarn har långa ståtliga strån, förutom ett på Miranda som e krulligt.
E d oxå typiskt Mollybarn? =))