Sidor

onsdag 6 augusti 2008

Siamesbebisar, 19 dagar gamla/19 days old

Click on the pictures to enlarge them.

S*Concinnus Liverpool, lila. (Tabby?)Male

Female (?). Blå, kanske? (Eller kan det här vara en solid lila, och den ovan lilatabby då?)(Fast öronen ser väldigt blå ut på den här.)

Brun. Hona just nu. Probably female.
Vad tror ni; tabby? Nosryggen är rätt ljus?

Det är inte lätt att se på foton vad det är för färger. Alla gånger. Och det blev ju inte lättare av att ha tabby att välja på också. 

Är ni intresserade av en ny familjemedlem så kontakta oss gärna.
En hona är tingad.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vänta och vänta, det här är ju värre än julafton när man var liten. Ja ja då får jag väl ägna mig åt annat i reklampauserna på Project Runway.

Lillemor

Susanna sa...

Vi sitter här och är alldeles gråtfärdiga sååååååå söööööööööta de är!

Concinnus sa...

Stackars Lillemor... :-)

Susanna: Ja, visst är de sööööta!?!!! :-)
(Men det konstiga är att de flesta kattungar är det. ;-))

Anonym sa...

guud så söta! Tycker siameserna ser lila ut, ena solid ena tabby! varm fin färg, inte som mina bebbisars lite kallare. Sen så tror jag bruna e tabby med :D urfina är dem!
shit iann.. min stora dröm är en lila eller lilatabbymes hona... farligt farligt detta!!

Anonym sa...

Herreguuud så fine de er! :-))

Gratulerer med et flott kull.

Klem fra Heidi og tante Bindi

Anonym sa...

Tänk att något så litet kan vara så sött. Vilken härlig färgpalett det blev.
Lilatabby låter spännande och lilla Lennon vad ska det bli för färg där måntro.
Åh vad roligt det ska bli att få se dem växa upp.

Lillemor

Anonym sa...

Åh men hjälp vad söta de är, nu längtar jag efter kattungar igen! :-D Ska bli jättespännande att se vad det blir för färger i slutändan.

Concinnus sa...

Ulrika: Håller med; när man ser bebisar i den här åldern glömmer man alla problem det ev. kan ha varit och tänker bara på de varma, mjuka, duniga kropparna och de där snuttegnyendena när de brottas om tuttarna.

Lillemor: Pratade med Rosann idag och Lennon har samma färg som sin mor på svans och kropp, så vi låter honom fortsätta vara lila som sagt. :-)

Mariella: Ja, livsfarligt! Jag vet. :-)

Heidi: Tack! Ja, Kotten och Molly jobbade hårt på att det skulle bli precis så här. ;-)
(Kotten fick visst ta semester efter besöket!)

Hej för idag/Iann

Anonym sa...

De är jättehärliga allihop. Jag tycker blå är jättefint, men hoppas de är lila, för det är nog ännu finare. Oj vad sugen jag blev på en liten lila tös nu då...
/Anna

Anonym sa...

*bara smälter*
Så himla söta å fina. =)
Puss på nosarna