Sidor

måndag 18 augusti 2008

Lotus som liten

Jag hittade de foton jag har på Lotus i samma ålder som Mollys ungar är nu, men som färgjämförelse är de inte mycket värda upptäckte jag. Väldigt gulstick i bilderna.
Men jag lägger upp dem ändå. Tror aldrig att jag visat dem tidigare. 
Jag tror att Lotus och hans bror är dryga fyra veckor här.

S*Limericks Magical Mystery Tour, SIA b21
You can find Magical Mystery Tour in the kittens pedigree behind Hey Jude.



Här nedan har vi både Lotus och brorsan. Lotus till höger. Brorsan är SIA n21.

S*Limericks Mr Tambourine Man, SIA n21 & S*Limericks Magical Mystery tour

Nedan Tambourine Man ensam.

S*Limericks Mr Tambourine Man, Scandinavian Winner'02

Mera bilder finns på Limericks gamla hemsida, Limericks.
Titta gärna även på bilderna på Midou som finns där, Lotus mamma. Även Midou blev Scandinavian Winner, år 2000.

SW'00 & IC Limericks Love Me Do,DM SIA b21 (chokladtabbymaskad)
Midou is the mother of Limericks Magical Mystery Tour.
You can find more pictures of her at Limericks homepage, and also some pics of Midou's mother, San-T-Ree Satin Doll. 

Alla foton/Photos: Maria Dottori

Ifall ni vill se bilder även på Lotus morfar (Liberhos Xellent X) och morfarsfar (Liberho's Limelight Lover) så titta in på Liberho's hemsida.

Look at more family (wayback in the pedigree) at the Liberho's homepage. Here you can find pics of two other Skandinavian Winners, Liberhos Xellent X (Midous father) and Liberhos Limelight Lover (Midous grandfather). 

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Nämen gud vad söta, har Lotus verkligen varit så liten?! ;-) Jättekul att se!

Anonym sa...

Så himla himla himla fin..
Vår lilla favoritLotus =)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.