Sidor

fredag 31 december 2010


Now we are looking forward.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra ett nytt inlägg :)
God fortsättning kära Concinnusvänner.

/Lillemor

Anonym sa...

ps, din blogg talar finska;

Kommenttisi on tallennettu.
Saattaa kulua hetki, ennen kuin kommenttisi näkyy sivustossa.

/PikkuEidi Koskivirta

Anna sa...

Längtar efter nya inlägg i din kattblogg :)

Maria sa...

Grattis Grattis Grattis...igen och igen Iann!! Btw jag håller med ovanstående kommentar:) Jag "lånade" en bild av din vackra Lotus och la in på min hemsida...hoppas att det är ok att jag fyller hela hemsidan med vackra kort på Lotus tagna av dig Iann..hahaha:)

Stor Kram till dig och alla Concinnusar!

IET sa...

Inte nog med att jag inte längre får meddelande om att det kommentarer hit (har inte sett de tre första här - sorry att jag inte svarat!) - dessutom så har jag glömt lösenordet och kan inte uppdatera bloggen! Någonstans måste jag väl ändå ha skrivit ner det, men frågan är var.
Maria: Snart, snart ska jag mejla dig och berätta vad Anne-Gro sa. OCH skicka bilder på släktingarna "The Cotton Brothers" också. (Lennon och Kotten. :-))
KRAM

S*Concinnus

Maria sa...

Hehe...ack ja alla dessa lösenord *suck*!!!!
Åh JAAAAA det måste du göra Iann!!! Du får kika in på min hemsida vid tillfälle och ta del av Grattis till Dig, Lotus & resten av Concinnusgänget från både mig och Anna:) Verkligen sååå KUL!!! Kram igen:)

Cecilia i Hillsjöstrand sa...

Hallå! Det var jättekul att ses i helgen, du får ta och skramla fram det där lösenordet så du kan börja uppdatera bloggen igen :)