Sidor

fredag 7 november 2008

Snapshots

Jag sitter och jobbar och då kommer Ponnyhästen och lägger sig i mitt knä. Eller som här (när jag rör för mycket på mig) på bordet en bit bort. Här är det ganska skönt tror jag, för elementet är på under fönstret, och bordsskivan är litet uppvärmd.


Lotus hittar sina egna ställen. Här ligger han på en av favoritplatserna just nu, på golvet (med ryggen mot lite kantlister som inte hamnat på plats än) och fötter och ben har han under elementet. Donnaponna har lite svårt att acceptera att Lotus vill vila ibland. Här försöker hon att "gräva" bort honom för att se vad som finns där under elementet...


4 kommentarer:

Unknown sa...

Hahaha!! :-) Men farbror Lotus verkar ganska nöjd med lilla busfröken ändå. Är det de två som hänger ihop nu?

Concinnus sa...

Ja, vad ska jag säga... gubben gillar lammkött. *suck* ;-)

Anonym sa...

Det är jättehärligt att se dem tillsammans! Jag fattar inte hur jag klarade mig så länge utan "siameshögar" i min omgivning, helt underbart!

Anonym sa...

underbara. å vilket tålamod herrn måste ha =)